הרפס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי אני חושב הרפס על השפתיים ,אך אני תופס את ההרפס בצורה חזקה והמראה הוא על חצי שפה האם זה רגיל?ההרפס הופיע לי לפני שלושה חודשים ועכשיו הוא התפרץ שוב האם זה תופעה של הרפס בתדירות גבוה או שזה נורמלי?זה לא עבר כבר שישה ימים,האם נורמלי? היום לאחר כמה ימים שההרפס הופיע על השפתיים(הוא כבר מגליד הפך למין פצע בצבע צהוב קצת)ראיתי מין פצעים מפוזרים על איבר המין בצבע אדום ישנו מין קילוף גדול על איבר המין וישנה תחושה של גירוד,האם זה הרפס או משהוא אחר?אם זה הרפס באיבר המין האם נדבקתי מההרפס על השפתיים? האם ישנו מצב שאחרי טיפול זה יעבור ולא יחזור?האם ישנו טיפול מונע? ד''ר שאלתי האחרונה אלייך:האם יש תופעת לוואי למערכת העצבים כגון:פסיצקולציות(התכווציות של השריר)וכדומה?
שלום גיא, 1. הרפס על השפתיים יכול להתבטא בפצעים רבים ש"תופסים" חצי שפה ואף יותר, ועשוי להמשך (עד להחלמה מלאה) שבוע ואף יותר. 2. הופעה בתדירות של פעמיים בתוך 3 חודשים איננה נדירה. 3. אין בהכרח קשר בין הרפס של השפתיים להרפס של אבר המין (אך כמובן שייתכן שאדם יסבול משני הזיהומים הללו, לעיתים אף במקביל).לפי התאור שלך ייתכן שהבעיה באבר המין שלך נגרמה מסיבה שונה. 4. טיפול מתאים (למשל בזווירקס) עשוי להקטין את חומרתו של כל התקף ואת משכו אך איננו מרפא את המחלה. טיפול מונע בתרופה זו עשוי להקטין גם את תדירות ההתקפים. 5. התכווצויות של השריר א י נ ן אופייניות לזיהום בהרפס. הרבה בריאות אפי