סיפיליס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בבדיקה שעשיתי התקבלה תשובה חיובית והרופא שלח בדיקה חוזרת, שתשובתה היתה שלילית. נאמר לי שבפעם הראשונה התקבלה תשובה חיובית וזה מעיד על בעיה אחרת בגוף(שאינה עגבת!). לטענת הרופא, סוגים מסויימים של סרטן גורמים לקבלת תשובה חיובית בפעם הראשונה. האם זה כך? ואם כן, באילו סוגי סרטן מדובר ואילו בדיקות כדאי לי לבצע? אודה לתשובתך המהירה.... מאוד נלחצתי מהסברו של הרופא.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרית, אני מניח שהתשובה החיובית שקיבלת הייתה לבדיקה הקרויה VDRL שאיננה ספציפית לחיידק העגבת (או לזיהומים בכלל). אני ממליץ לך אפוא להפנות את שאלתך לרופא/ת משפחה. הרבה בריאות אפי