בדיקת HIV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין שלום, רציתי לדעת מהי המהימנות (באחוזים) של בדיקת ה HIV (לנוגדנים) הסטנדרטית שעושים בקופת חולים. לאחר אירוע מדאיג, עברו 3 חודשים ושבוע עד שביצעתי שתי בדיקות (בלתי תלויות), שיצאו שליליות. האם זה מספיק? ושאלה אחרונה: מהי הבדיקה שבה נוקט משרד הבריאות על-מנת לוודא כי מנות-דם הנתרמות הן HIV-negative? תודה רבה מראש על תשובותיך!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אופיר, 1. מהימנות הבדיקה היא מעל 99%, ומבחינתי שתי בדיקות שליליות הן (יותר מ)מספקות. 2. כל מנת דם בישראל נבדקת באופן שגרתי לנוכחות נוגדנים לנגיף האיידס. הרבה בריאות אפי