חום פנימי מול חום חיצוני
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בזמן האחרון הרגשתי חום פנימי. כשאני מודדת חום ע"י מד חום אין שום סימן לעליה אך אני מרגישה סימפטומים של חום ומרגישה את החום יוצא מהאיברים החלולים כמו עיניים אף ופה. האם ברפואה יש התייחסות שונה לחום פנימי? יש לציין שקרוב לוודאי יש לי איזו דלקת בסימפונות או משהו כזה כי יש לי נזלת צבעונית. (סליחה על הביטוי)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חיה, הרפואה מתיחסת למה ש'היא' מסוגלת למדוד, ובמקרה של חום- מקובל להשתמש במדידות ע"י הכנסת מדחום לפה, לבית השחי או לפי הטבעת. הרבה בריאות אפי