שאלה לגבי הרפס TYPE1
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי ד"ר הלפרין אני בן 30 . בבדיקת דם נמצא אצלי : POSITIVE | | Herpes IgG Type 1 | NEGATIVE | | Herpes IgG Type 2 כרגע יש לי פצע אחד קטן על השפה , אני לא בטוח שזה הרפס , בכל מקרה שמתי זובירקס . אני ואישתי מנסים להרות (היא עדיין לא בהריון) . מעולם לא היה לי הרפס באיבר המין. לפני מספר שנים היה לי טיפ טיפה הרפס בשפתיים (פה) וזה עבר. שאלתי: אם אנו נקיים יחסי מין רגילים (ללא אורלי) וללא נשיקות בפה , האם מהעברת הזרע שלי לנרתיק שלה היא יכולה להידבק ממני ? בתודה מראש יונתן
לקריאה נוספת והעמקה