בלסטוציסטיס הומיניס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני מספר ימים התגלה אצלי בבדיקת צואה טפיל מסוג בלסטוציסטיס הומיניס. גסטרולוג אצלו ביקרתי רשם לי לקחת פלג'יל- 500 שלוש פעמים ביום למשך 5 ימים או לחלופין פרוטוציד/פסיג'ין 2 גרם ליום למשך 3 ימים. האם הטיפול הקצר הזה אמור להספיק לצורך חיסול הטפיל? אילו מהאופציות עדיפה לטיפול (מבחינת אפקטיביות ותופעות לוואי) הפלג'יל או הפרוטוציד ? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אביב, הטיפול המומלץ המוכר לי הוא של פלאג'יל במינון גבוה של 750 מ"ג 3 פעמים ביום למשך 10 ימים. הרבה בריאות אפי
האם פרוטוציד/פסיג'ין אינו טיפול מוכר או מתאים לטיפול זה?