שאלה לגבי הרפס זוסטר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ד"ר הלפרין בשנה האחרונה רק על לחי ימין שלי הייתה כמו אדמדמות , לאחר גילוח קשקשת לבנה , מדי פעם העור רק בלחי ימין נראה אדום ומודלק , לא היה כאב , מקסימום טיפ טיפה מגרד , משהו שנראה כמו תגובה אלרגתית. הייתי אצל כמה רופא עור וכל אחד נתן לי תכשיר שונה למרוח על לחי ימין בלבד . לפני כחודש הלכתי לרופא עור פרטי והא הפנה אותי לרופא משפחה של מכבי על מנת לקבל הפניה לPATCH TEST . כאשר הגעתי לרופא משפחה הוא שלח אותי לעשות בדיקת דם על מנת לבדוק האם זה קשור להרפס זוסטר. בבדיקה יצא : POSITIVE | | Herpes IgG Type 1 NEGATIVE | | Herpes IgG Type 2 שאלתי: 1. האם יש קשר בין Herpes IgG Type 1 לבין הרפס זוסטר ? אציין שהיה לי לפני שנתיים פצעי הרפס על השפתיים ושמתי זובירקס וזה נעלם ולא חזר . כמו כן אציין שאני מכיר כיצד נראית שלפוחית של הרפס וזה בשום פנים ואופן לא היה לי על לחי ימין וגם שום כאב לא היה . מה דעתך ? תודה רבה מיכאל