בדיקת ספירוכטה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני קיבלתי לפני 3 שנים זריקות פניצילין עקב אבחנה של סיפיליס (לא היו לי שום סימפטומים) בדיקות דם לעבודה. בדיקת דם אחרונה: VDRL- Positive1:1, TPHA חיובית , FTA ABS- ''ידוע כחיובי '' כך רשום. מה יש לכם להגיד על הסטטוס שלי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ORIEL, אם הטיפול שקיבלת (לפני 3 שנים) היה מספק אני הייתי מצפה שבשלב זה ה- VDRL שלך יהפוך כבר לשלילי (או שתודגם ירידה משמעותית בתוצאה של בדיקה זאת לעומת המספר שהיה לפני הטיפול). לאור זאת אני ממליץ לך לבקש מהרופא שלך לבדוק מה הייתה תוצאת ה- VDRL המדויקת לפני תחילת הטיפול (למשל האם היא היתה יותר מ- 1:8?) הרבה בריאות אפי