חיזוק המערכת החיסונית בהפטיטיס C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני חולה בהפטיטיס C וכנראה אתחיל טיפול בספטמבר-אוקטובר.הוצע לי בינתיים לחזק את המערכת החיסונית שלי באופן כללי על ידי Esberitox שזה ממקור צמחי ומכיל אכיניצאה., כתוב בהתוויות שזה לא מומלץ לחולים במחלה אוטואימונית. האם הפטיטיס C היא מחלה אוטואימונית? האם בטוח להשתמש בתכשיר זה מבחינת נזק שזה עלול להסב לכבד? תודה חיים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חיים, "התרופה" הזאת לא מוכרת לי, ואני ממליץ לך להפנות את שאלתך לאימונולוג/ית או למומחה/ית למחלות כבד. הרבה בריאות אפי