מידת הסיכון בהדבקה חוזרת בדנגי, ועוד.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין שלום, נדבקתי לפני כשבע שנים בדנגי, וכעת אני שוקל טיול לויאטנם. אשמח באם תסייע לי להעריך את מידת הסיכון הכרוך בהדבקה חוזרת, ובמידת האפשר התייחסות ספציפית לארץ היעד שלי (שרותי רפואה). כמו כן, לפני כ-4 שנים עברתי ארוע קרישה בוריד העין, שבעקבותיו התגלתה APLA, האם יש בכך להעלות את מידת הסיכון בעת הדבקה חוזרת, כיוון שהבנתי שדנגי עשוי לחולל בעיות בקרישה. תודה מראש שי
שלום שי, אני מציע לך להפנות את שאלתך לפורום רפואת המטיילים באתר http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2468-13789,00.html הרבה בריאות אפי
ד"ר הלפרין שלום, אשמח אם תתייחס לחלקה הראשון של ההודעה (בנוגע להידבקות חוזרת). כמו כן, הפורום בynet אינו פעיל בימים הקרובים, האם ישנם בנושא פורומים מומלצים נוספים? תודה שי