סימני זיהוי למחלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' אפי הלפרין, האם מחלות כמו זיבה, עגבת וכד'.. שעוברות גם במין אוראלי, נותנות סימנים על המצאותן בתוך הפה או חלל הפה? או שהן נמצאות בדם? תודה!
שלום הילה, זיבה בגרון יכולה להתבטא כמו דלקת גרון רגילה ("אנגינה")- דהיינו כאבים, נפיחות ומוגלה ב'שקדים', ועגבת באזור זה יכולה להתבטא בפצעים ברירית הפה. הרבה בריאות אפי
שלום דר' אפי ותודה על התשובה המהירה האם תוכל לומר לי מהו משך הזמן ימים/שבועות להופעת הסימנים של המחלות (זיבה,עגבת) מיום ההדבקה? האם רופא משפחה יכול להבחין אם זו אנגינה או זיבה? והאם מוקסיפן לדוגמה היא גם אנטיביוטיקה יעילה למקרים אלה? תודה גדולה... על הכל!!