חיסון אבעבועות רוח
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריכה לקבל חיסון נגד אבעבועות רוח, וגם הבת שלי שהיא בת 10 חודשים צריכה לקבל בגיל שנה. האם כדאי לעשות כבר ביחד? או זה לא משנה ואני יכולה להתחסן לפני שלה יהיה חיסון עוד שאלה בנושא: אם אני בהריון (אבל ימים ספורים) אני יכולה בכל זאת לעשות חיסון, כי לפי מיטב הבנתי אסור לעשות חיסון בהיריון. תודה על העזרה
שלום רותי, 1.המושג "צריך" המופיע בשאלתך לא כל כך ברור לי היות וחיסון זה איננו "חובה". 2. אם את מעונינת לקבל את החיסון, ולחסן גם את בתך, אין כל בעיה שתעשו זאת במקביל, או שתעשו זאת אחת לפני השניה. 3. יחד עם זאת, לא מומלץ לקבל חיסון זה בהריון (גם בימיו הראשונים). הרבה בריאות אפי