GBS חיובי בשבוע 39
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 39 להריוני. הגיעו אתמול תוצאות משטח צוואר הרחם שלי והתגלה שיש לי סטרפטוקוקוס B. קראתי שיכולות להיות לזיהום הזה השלכות חמורות ושנותנים אנטיביוטיקה במהלך הלידה. האם אני יכולה להרגע ולסמוך על הפיתרון הזה? האם אין השפעות על העובר? האם אין טיפול שאני יכולה להספיק עוד לפני הלידה? תודה מראש על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורלי, בהנחה שאת מתכוונת ללדת תחת השגחה רפואית בבית חולים- סביר שמתן טיפול אנטיביוטי מתאים (למשל באמפיצילין) עם תחילת הצירים ובמהלך הלידה ימנע את הדבקת הילוד (העובר בתעלת הלידה) בחיידק זה. הרבה בריאות אפי