קומבו
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב! לפני כשבועיים ויום הייתי עם גבר לראשונה בחיי ומאז נכנס לי לראש שנדבקתי באיידס. דברתי עם רופאים מומחים בתחום וכולם אמרו לי שמה שעשיתי עם הגבר לא יכול להעביר איידס. למרות זאת החשש לא עזב אותי ושבועיים אחרי המפגש עשיתי בדיקת קומבו שיצאה שלילית. ואחרי כל ההקדמה שאלתי: מאז המפגש יש לי כאבי בטן שלא עוברים (אין לי שלשולים, הקאות, לא התנפחו לי בלוטות - טפו טפו טפו). אם הבעיות בבטן נובעות מהדבקות -ויכול להיות מאוד שהן נבעו מהלחץ האטומי בו עודני שרוי - האם היו עולים על זה בבדיקה? (הכוונה אם הנגיף גורם לבעיות זיהומיות האם היו עולים עליו בבדיקה?)
שלום אורן, לא ברור לי מה בדיוק עשית עם אותו גבר, אך בלי קשר לכך כאבי בטן אינם ביטוי אופייני ל"תסמונת ה- HIV החריפה". הרבה בריאות אפי