צהבת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום לפני מספר ימים השבת לשאלתי בנוגע לחשד לצהבת שהתגלתה בעת עירוי דם. אני רוצה להודות בראש ובראשונה על התשובה המהירה. מעבר לכך, נקבע לי תור למרפאת כבד לעוד כשבועיים. רופא המשפחה לא ממש מתרגש מהעניין, הוא אמר לי שהכל כרגיל..כאילו ומדובר בצינון ... אודה לך אם תוכל לומר לי מהי הבדיקה החד משמעית ביותר לנוכחות המחלה PCR? ELISA? RIBA? תודה רבה. מעבר לכך, בבנק הדם טענו שהמנה נבדקה ובמכת ששלחו לי נכתב כי התוצאה היתה FALSE POSITIVE. עד כמה אני יכול לישון טוב בלילה בהסתמך על הבדיקה שלהם?? המון תודה.. מקסים
שלום מקסים, אם בנק הדם עצמו טוען שמדובר ב- FALSE POSITIVE אז סביר שאמנם כך הדבר. אם ברצונך להיות רגוע יותר אני הייתי הולך על בדיקת PCR. הרבה בריאות אפי
תודה רבה...