שאלה לד"ר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש עברתי ניתוח. רוב הצלקת הגליה יפה אך בחלקה התחתון היא לא ממש נסגרה ויש בה קצת צבע צהוב כמו של מוגלה. אין נזילה של מוגלה. סביב המקום הספציפי הזה מסביב לצלקת יש אודם בעור. זה נראה כאילו הצלקת לא ממש נסגרה בחלק הזה. אין לי כאבים כלל. שמתי פולידין ופלסטר על המקום. האם זה מספיק או שלדעתך יש לי דלקת או זיהום? מה לעשות? המנתח שניתח אותי בחו"ל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נטע, התאור שלך מעלה חשד לזיהום (מקומי) באזור הצלקת הניתוחית, ואני ממליץ לך לפנות לבדיקה של רופא/ה כירורג/ית כדי לשקול טיפול הולם (שייתכן ויחייב הטריה של הפצע). הרבה בריאות אפי