זיהום פטרייתי בלשון ובגרון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי כבר כ 9 שנים קנדידה וגינלית שכל הזמן חוזרת, וכבר שנה קנדידה בלשון ובגרון שלא עוברת עקב החמרה באסתמה של החורף הקודם והעלאת מינון משאפים. אחרי כמה חודשים בחורף שעבר האסתמה חזרה למצב מאוזן ולמינון מופחת במשאפים, אך לפני חודש שוב חוסר איזון. רופא המשפחה נתן לי פרדניזון ואמר לנסות להמנע אם אצליח להיות מאוזנת בנוסף עם אינהלציות. בעלון של הפרדניזון מצויין שאסור לקחת במקרים שיש זיהום פטרייתי. האם זה נכון שבמקרה שלי עדיף לא לקחת אם ככה? אני לא במצב מסוכן או עם התקפים ממש, אני כמעט מאוזנת ב כ 90 אחוזים.. לעיתים ב 80... אך לעיתים הנשימה כבדה. תודה מראש
שלום מיכל, אין איסור מוחלט לקחת 'פרדניזון' כאשר קיים זיהום פטרייתי בנרתיק או בלוע, אך צריך לקחת בחשבון שנטילת התרופה הזו עשויה להחמיר את הזיהום הפטרייתי. הרבה בריאות אפי