אנטיביוטיקות והשפעה על הכבד
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר הלפרין האם אנטיביוטיקה מסוג רפאפן יכולה לגרום לעליה באנזמי כבד/ אי ספיקת כבד כמו אוגמנטין או אקמול? אני נוטל את התרופה רפאפן לדלקת גרון מזה מספר ימים ומאז יש כאבי בטן וצבע הצואה הפך מחום למעין צהוב. איך אדע אם נדרשת בדיקה לכבד או החלפת תרופה? שבת שלום שחר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שחר, גם פניצילין עשוי לגרום לכאבי לעליה באנזימי הכבד (אך השכיחות לכך נחשבת כנמוכה). בנוגע להמשך נטילת התרופה- עלייך להתייעץ עם הרופא/ה שרשמ/ה לך אותה. הרבה בריאות אפי