טיפול אנטיביוטי בדלקת שתן
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אתמול גליתי שיש לי דלקת בשתן, קבלתי אנטביוטיקה דרך הוריד, והתבקשתי להשמיך למשך 5 ימים עם אנטביוקה בשם ציפרודקס ו10 ימים עם סידורל, היום יש לי ימי ביוץ ואני מעוניינת להכנס להריון, האם השימוש בתרופות האלה יזיק לשלב ההתעברות? האם מומלץ לחכות לחודש הבא?
לקריאה נוספת והעמקה
אבל אני עדיין לא בהריון אם תקרה הפריה היום, אז אני נשאר לי עוד 3 ימים לקחת אחרי נהפריה, שלב שאין בו שליעה ואין יצירת איברים, האם עדיין בשלב זה מומלץ לא לקחת את הכדורים?
שלום דלאל, את מוזמנת להתייעץ על כך עם מומחי המרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-5082825. הרבה בריאות אפי