פטרת בציפורני הרגלים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מפטרת בציפורני הרגלים . המקום מאוד כואב לי טופלטי בכדורים טרבינאפין שה כחדשיים, הוטב לי בכאבים אבל היתי חייבת להפסיק טיפול זה כי הוא גרם לי למרירות איומה בפה. היתי רוצה לשאול שאלה . האם כדאי לעקור את הציפורנים ולטפל בפטרת ללא ציפורן כי הציפורן מפריעה לי מאוד ולא נותן גישה ישירה לטיפול. ובאיזה תרופה לפי דעתך ניתן לסלק מטרד זה. בתודה ריקי......
שלום ריקי, אני חושש שלא אוכל לחליט בשבילך האם "כדאי" לך לעקור את הציפורניים הנגועות או לא. מבחינת טיפול תרופתי- קיימות גם תרופות אחרות לזו שבה כבר השתמשת (כגון איטראקונאזול או פלוקונאזול) שבהן אפשר לנסות לטפל גם ללא עקירת הצפרניים. הרבה בריאות אפי