לד"ר אלפרין, אם אתה יכול כנס ותעזור לי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לסבתי יש שושנה ברגל ואף אחד לא יודע מה לעשות. הרגל מתנפחת לה והיא אדומה ומגרדת. כהיא הלכה מספר פעמים לבית חולים וגםפ שם אחרי בדיקות מקיפות אף אחד לא יודע איך לטפל בזה. היא כבר קיבלה המון אנטיביוטיקה וכדורים ומשחות ואין שיפור. היא מאוד מאוד סובלת ואני גם רוצה לציין שהיא עברה ניתוח להחלפת הברך באותו הרגל והשושנה יצאה אחרי הניתוח. אנחנו רוצים שתגיד לנו איך אפשר לטפל בבעיה זו ואילו תרופות וטיפול אפשר לעשות לכך. סבתי רגישה לפנצלין והיא איננה יכולה לקחת תרופה זאת.
שלום ליאורה, אם אמנם מדובר ב"שושנה" (CELLULITIS)- ולא כל אודם וגרד ברגל הוא "שושנה"- אז זה נשמע לי מוזר שלא ניתן לרפא זאת בעזרת טיפול אנטיביוטי מתאים. יתכן אפוא שהסיבה לנפיחות ברגל היא אחרת. הרבה בריאות אפי