סטרפטקטקוס A
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בדצמבר 2004 אושפזתי בבית החולים מאחר וסבלתי מחיידק הנ"ל ,ולאחר יום הועברתי ליחדה לטיפול נמרץ עם כשל רב מערכתי TOXIN SHOCK SYNDROME והופעת צלוליטס , ( אציין שאושפזתי לאחר פעם שניה שפניתי למיון אך במחשבה שמדובר בהתקף FMF שממינו אני סובלת טופלתי בוולטרן נגד כאבים וחום גבוה אך בפעם השניה שפניתי אושפזתי בכלל בחשד לדלקת ריאות ) היום לאחר כארבעה חודשים ולפני כשבוע חזרתי למשרה מלאה עד כה עבדתי במשרה חלקית 6 שעות ביום , אך אני עדיין מרגישה חלשה בעבודתי ולא כפי שהיית בעבר למרות שאני עדיין במעקב בית החולים ורופא המשפחה ובדיקות הדם אכן תקינות מבעבר . אציין שהיום אני הרבה יותר לחוצה לכל הנושא בריאותי ולכל בדיקה . כיום אני בת 30 ואם לילד בן 4 לפני המקרה הנ"ל רציתי בילד נוסף טרם פניתי לרופא נשים אך עדיין אני חוששת מכל המקרה שעברתי ,האם אני צריכה עדיין להמתין עוד תקופה ? האם אני צריכה לקבל תרופה מסוימת למערכת החיסון ? האם אני צריכה לחשוש היום יותר מבעבר לבריאותי ? ( אציין שמתקופה ששוחרתי סבלתי מ דלקות בגרון וטופלתי באנטביוטיקה ) . אבקש את תשובתך לשאלות בכלל והתיחסותך לנושא בפרט תודה .
שלום אורנה, על סמך אירוע חד פעמי של זיהום קשה בסטרפטוקוקוס שממנו החלמת אינני רואה מקום שתשני את אורחות חייך ו/או שתבצעי בדיקות מיוחדות ו/או שתקבלי טיפול כלשהו. הרבה בריאות אפי