המשך שאלה על מחלות זיהומיות מהיום
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, כתבת לי שזו יכולה להיות תגובה אלרגית או מחלת עור.האם העובדה שכבר עבר כמעט שלוש שנים מאז האירוע הראשון של בילטה זו אומרת משהו על הזיהום?? האם העובדה שזה בא ונעלם כלא היה תטך השארת צלקת קטנה אומר משהו?? עשיתי שלשום בדיקות דם כלליות פלוס בדיקות שתן והן יצאו תקינות לחלוטין הכל הכל היה במסגרת הנורמה.האם זה אומר משהו יש או אין זיהום?? ולמה ביופסיה?? מאז שכתבת את זה אני לא מפסיק לחשוש.המילה ביופסיה מתקשרת עם סרטן.
שלום רוני, זה כלל לא נשמע כמו סרטן, וביופסיה היא בדיקה שמשמשת גם לצרכי איבחון של מחלות רבות אחרות. אני חוזר על המלצתי לך לפנות לרופא/ת עור. הרבה בריאות אפי