שאלה - חשש מהדבקה בהחדרת מחט
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. עשיתי אתמול בלילה בדיקת mri. בתחילת התהליך, הרופא שם כפפות נקיות על ידיו, והחל בניסיונותיו להחדיר מחט לוריד (זו בדיקה עם חומר ניגוד). בין לבין, ובטרם סיים איתי, הרופא הוציא לאישה אחרת את העירוי מהוריד ובלי להחליף כפפות המשיך בניסיונותיו להחדיר לי את המחט (יצוין לזכות הרופא כי כל החדרה לא מוצלחת הסתיימה בזריקת המחט ובהחלפתה). מה הסיכוי שנדבקתי בוירוס או במחלה זיהומית כלשהיא לאישה שהוא הוציא לה את העירוי (אם בכלל יש לה כזו..)? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה