Staphylococcus aureus
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כחצי שנה הייתה לי פצע בתוך האף, כמו חתך שעבר עם הזמן אחרי שימוש בטבע קוטן. אחרי זה היה בצד שני וגם עבר אחרי כמה שבועת בלי טיפול. עכשיו חזר שוב האותו צד שהיה פעם ראשונה. בעקבות זה עשיתי תרבית אף ויצא חידק Staphylococcus aureus עמיד לפיניצילין. אי אפשר לדעת בוודאות שיש קשר בין פצע לחיידק. קבלתי משחה מופירוצין ל10 ימים, עדיין לא סיימתי את הטיפול. אני די לחוצה כי לא יודעת איך להתנהג בבית. יש לי ילדה בת 6 ושני ילדים גדולים. לאף אחד אין שום סימפטומים. האם כדאי לעשות גם להם תרבית ואיך להתנהל באופן כללי? ומה אם טיפול במשחה לא יעזור לי? רופא בקופת חולים לא כל כך ידעה מה לענות לי. אשמח לתשובותך. בברכה יאנה
שלום יאנה, לכל אחד ואחת מאתנו יש ע"ג העור, ומן הסתם גם בtף, מליוני חיידקים מסוג Staph. aureus (שהם עמידים לפניצילין) הרבה בריאות אפי