הרפס זוסטר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר הלפרין שלום רב אני חולת לימפומה אגרסיבית מקבלת טיפולי כימוטרפי וכן מבטרה חליתי בהרפס זוסטר שתקף בקרקפת, קיבלתי 7 ימים זובורקס ישיר לוריד ושוחררתי עם זובורקס דרך הפה. האם יש אפשרות להימנע שהוירוס יחזור להתפרץ. אודה על תשובתך שולי בן-גור
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שולי, יש להניח ולקוות שלאחר השלמת כל הטיפולים הכמותרפיים שלך התפרצות נוספת לא תגיע. אם למרות זאת תתחדשנה התפרצויות נוספות, ובתדירות גבוהה- אפשר יהיה לצמצם את כמותן ואת חומרתן בעזרת טיפול מונע (למשל באציקלוויר דרך הפה). הרבה בריאות אפי