שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין , שלום רב . קראתי בעבר שכתבת שאינך ממליץ לעשות את בדיקת הדם לנוגדנים של כלמידיה . מה הסיבה לכך ? תודה מראש וחג שמח .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דלית, אני מניח שאת מתכוונת לבדיקה הסרולוגית: למרות שאינני פוסל את הבדיקה הזאת על הסף (במקרים מסוימים), הרי אינני נוטה לאמץ אותה היות ובמצבים רבים תוצאתה של בדיקה זו - גם אם היא חיובית- איננה עוזרת לי (או לחולה) לדעת אם אמנם יש לו זיהום בקלמידיה או לא. הרבה בריאות אפי
שלום רב ותודה על התשובה הקודמת . האם הבדיקה אמינה אם רוצים לדעת אם היה זיהום בעבר ? דלית.