קדחת דנגי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתה לי קדחת דנגי לפני חצי שנה (כנראה עקיצת יתושה בהודו) אני מתכננת לנסוע שוב ושמעתי שעקיצה שניה יכולה להיות מאוד מסוכנת. האם? ואם כן - חוץ מלהתגונן מעקיצות יש עוד משהו לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום פמין, 1. זה נכון (זיהום נוסף באותו נגיף עשוי לגרום למחלה קשה הרבה יותר הנקראת DHF). 2. יחד עם זאת, לצערי חוץ מלנסות מלהימנע מלהיעקץ ע"י יתושים (הנושאים את נגיף ה- DENGUE) אין דרך "רפואית" שיכולה למנוע סיבוך זה. הרבה בריאות אפי
אני חליתי בדנגי פעם שניה ואני חייב לומר לך שזה צרה צרורה ביותר את צריכה מאוד להזהר שלא להעקץ ולשים חומר נגד יתושים כל הזמן