קנדידה בחיך עליון שלא עוברת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ותודה מראש על המענה יש לי קנדידה בחיך נבדק פעמיים והוכח במשטח חודשיים וחצי שזה לא עובר קיבלתי טיפול מקומי ע״י שטיפה ובליעה של התרופה אך אין זה עוזר ביצעתי ספירת דם שיצאה תקינה יש לציין כי אני נוטלת משאף עקב אסתמה אני נורא מודאגת מדוע זה לא עובר האם יש חשש לסימן סרטני? מה עלי לעשות יש מאין נקודות אדומות בחיך שחורבות האם זה תסמין לקנדידה מתנצלת על ריבוי השאלות נורא מודאגת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שלי, אם המשאף שאת מקבלת (לאסתמה) מכיל סטרואידים, זה יכול להסביר את המצאות הפטריה ('קנדידה') בלוע. הרבה בריאות אפי