נטילת אציקלוביר ממושכת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, סבלתי מהתקפים חוזרים של הרפס גניטלי פעם בחודש ומאז שהתחלתי בטיפול באציקלוביר לא היו התקפים. אני נוטלת אציקלוביר פרופילקטי כבר כחצי שנה, האם רצוי שאמשיך ליטול שנה שלמה או שאוכל להפסיק ? תודה - שושי..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שושי, אני חושש שלא אוכל לעזור לך לקבל החלטה בנושא, ותצטרכי לקבל אותה בעצמך (כשמצד אחד יש את החשש לתופעות לוואי של התרופה ואת הבעיה הכרוכה בעלותה, ומצד שני קיים החשש שעם הפסקת הטיפול בה ההתפרצויות תתחדשנה). הרבה בריאות אפי
האם נכון שנטילה ממושכת של התרופה מגדילה את הסיכוי שהוירוס יפתח נגדה עמידות?