שושנת יריחו
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך אני תושב מעלה אדומים , איך נראה הזבוב הזה בכלל? זה מסוכן ורציני העניין הזה ? מה הסימנים ?, מלבד פצע שלא נשמע כל כך מדאיג הכוונה היא , יש חום גבוה, הקאות ? מה קורה עם כבר לוקים הזה ? ואין לי טחול זה קשור , כי הבנתי שהמערכת החיסונית שלי לא להיט מאז שהוא איננו . תודה לך .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מושיק, תוכל לראות ציור של הזבוב באתר http://www.ilgirodelmondo.it/html/Phlebotomus.html המחלה עצמה (שהתפרצה לאחרונה באזור מגוריך) מתבטאת בד"כ רק בפצע "עקשן" ומכוער בעור, ללא חום, ואיננה צריכה להיות בעיתית יותר באנשים נטולי טחול. הרבה בריאות אפי