זהום לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר ניתוח נוירוכירורגי והחלפת דיסק צוארי בדיסק טיטניום,נוצר זיהום מן התפר (שנמצא בקדמת הצואר,שם נערך החתך)ונראה כשקית מלאה מוגלה. בתרבית נמצא חיידק KLEBSIELLA ,ומטופל בתריוויד. כבר שלושה שבועות מאז הנתוח ועדיין הפצע מפריש מוגלה ,אם כי פחות,אבל הפה והגרון מלאים פצעים. מדאיג אותי מאוד שטרם חלף הזיהום והופעת הפצעים בפה.האם יש טיפול נוסף מלבד האנטיביוטיקה הנל? תודה.
שלום ש, אני חושש מהאפשרות שהפצע מזוהם לא רק בחלקו החיצוני אלא גם בעומקו, ובמקרה כזה יש לשקול- בנוסף לטיפול האנטיביוטי, גם את הוצאת התפרים, פתיחת הפצע וביצוע הטריה יסודית של המקום. בנוגע לפה והגרון- יש לבדוק אם לא מדובר בפטרת שהופיעה כתוצאה משימוש ממושך באנטיביוטיקה. הרבה בריאות אפי