כאב בטן
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בן 30 מעשן המון לאחרונה ואף סובל קצת מחרדות . זה כבר שבוע שיש לי מעין כאב בבטן העליונה , ושאני קם בבוקר יש לי גזים "ארוכים " שלאחריהם יש לי מעין תחושה של כאב בבטן . הלכתי לרופא ששלח אותי לבדיקת הליקובקטור ,והתשובה שלילית , אבל הוא במילואים ל21 , ואני קצת מודאג , כי זה לא ממש עובר לי ,אמנם לא מחירף אבל לא משתפר . מה לדעתך יכול לגרום ליציאות רבות שהם לא בדיוק שילשול אלא גושים רבים וקטנים ולא גוש אחיד ומסודר כמו שתמיד היו יציאותי , כאבים קלים בבטן עליוינה וגזים בבוקר . סליחה על המלל "המגעיל " אבל מה אני אעשה .. תודה רבה לך מראש .
שלום רועי, אני ממליץ לך להפנות את שאלותייך לרופא/ת משפחה, פנימאי/ת או גאסטרואנטרולוג/ית. הרבה בריאות אפי