לימפוציטים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר אפי שלום בשתי בדיקות דם אחרונות בטווח של חודש וחצי בין אחת לשניה נמצאו לימפוציטים מעט מעל הנורמה : LYMPHOCYTES 2.90 K/UL LYMPHOCYTES % 48.70 % ( 20.00- 45.00) (.........)* ובבדיקה קודמת : על מה הדבר יכול להעיד? האם יכול להיות קשר לכך שאני חושדת שלאחרונה (חודשיים אחרונים) הרפס שסבלתי ממנו בשפתיים במהלך 6 השנים האחרונות הפך גם להרפס גניטלי? תודה נועה
שלום נועה, אני חושש שהממצא שתארת איננו מספיק ספציפי בכדי להתיחס אליו מבחינה אבחנתית. הרבה בריאות אפי
אנסח זאת אחרת, האם התפרצות ראשונית של הרפס גניטלי שהיה קיים במשך מספר שנים לפני כן בשפתיים יכולה לגרום לערכי לימפוציטים גבוהים מעט מהנורמה גם למשך כמה חודשים לאחר ההתפרצות? שאר ערכי הספירה תקינים לחלוטין. תודה