כאבי גרון וסיכוי למחלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , לפני חודש וחצי קיבלתי מין אורלי מוגן וכמעט מאז יש לי כאבי גרון מזדמנים , פעם כן פעם לא , בצד ימין של הגרון ופעם בשמאל . עשיתי בדיקות כולל לגונוראה בבדיקת שתן . האם יש סכנה שמשהו השתבש האם צריך עוד בדיקות ? עשיתי בדיקות להרפס, משטח גרון (סטרפטוקוקוס)טריכומונס, קלמידיה , סיפיליס , pcr - כולם יצאו שלילית חוץ מ הרפס 1 igg האם לעשות עוד משהו , אמרו לי גונוראה דרך משטח גרון זה יכול לתת תשובה . אני מאוד לחוץ מאז המקרה ולא מפסיק לחשוב על זה , יכול להיות פסיכולוגי הכאב?
שלום SHIMOND, אם כל הבדיקות שעשית יצאו שליליות (לרבות משטח גרון לזיבה) אז הסבירות שמדובר ב'כאב פסיכולוגי' עולה. הרבה בריאות אפי