מודאגת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני קצת מודאגת לגביי תשובתך על החידק בשתן, ויש לי עדיין מספר שאלות: למה כוונתך בזיהום חמור אצל העובר? במה זה מתבטא? האם אני צריכה לקבל טיפול אניביוטי במהלך הלידה בכל מקרה? אפילו אם החיידק עבר? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קוקולה, 1. הזיהום שגורם חיידק זה (GBS) איננו אצל העובר (ברחם) אלא אצל הילוד לאחר לידתו, ואצלו הוא יכול לגרום לדלקת קרום המוח ו/או זיהום חמור בדם. 2. אם החיידק נמצא עדיין בתעלת הלידה שלך סמוך ללידה יש לטפל בך באנטיביוטיקה מתאימה עם תחילת הלידה כדי למנוע את הדבקת הילוד. הרבה בריאות אפי