חיסון אבעבועות רוח
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 34 ולא חליתי בילדותי באבעבועות. חוסנתי כנגד אבעבועות ב- Varilrix באוגוסט (מנה ראשונה) ובאוקטובר (מנה שניה). השבוע בבדיקת דם קיבלתי תוצאה שלילית: Igg=negative Igm=negative איך יכול להיות? מה צריך לעשות במקרה כזה? תודה
שלום שחרית, 1. לא בכל המתחסנים נגד אבעבועות נוצרים נוגדנים (אחת העבודות שבדקה לאחרונה את הנושא ב- 187 מתחסנים מצאה שב- 6% מהם לא נוצרו נוגדנים כאלו). 2. היות ולא ברור לי מדוע התחסנת מלכתחילה, קשה לי לענות על שאלתך זו. עקרונית, אפשר לא לעשות דבר בשלב זה, ורק במקרה של חשיפה משמעותית עתידית לנגיף להתחסן שוב. הרבה בריאות אפי
שלום ד"ר אפי הלפרין, לשאלתך, כאשר חיסנתי את בני בן השנתיים ב- Varilrix, המליצו לי גם להתחסן כדי להיות מוגנת לקראת הריון עתידי. תודה שחרית