היריון ומחלות זיהומיות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 26.5 ומעוניינת להרות לראשונה. בקרוב עלי להתחיל התמחות בת 6 חדשים בבי"ח (שניידר). שאלתי היא האם הנוכחות בבי"ח במהלך ההירוין מהווה סיכון למומים בעובר? האם היית ממליץ להמתין? אילו חיסונים עלי לקבל? האם קיים חיסון נגד CMV? תודה, רוני
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני, 1. המצאות של אשה הרה בקרבת אנשים עם מחלות זיהומיות מדבקות (למשל בבית חולים) מגדילה כמובן את הסיכון שלה להידבק במחלה כזאת. 2. אני ממליץ לך להפנות שאלה זאת למרפאת הפרסונל בבית החולים 'שניידר'. 3. לא. הרבה בריאות אפי