בנוגע לקרם דקטרין 20 מג
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אפרים היום הייתי אצל רופא עור. הוא הבחין אצלי טינאה פדיס ואוניקומוקיזיס, טפילי דמודקס, דרמוטיטיס כרונית, פריחה. על הגב, קרקפת, פנים-סנתר, חזה, מפשעה, כפות רגליים וציפורניים. רופא עור רשם לי קרם דקטרין 20 מג לשימוש פעמיים ביום. שכחתי לשאול את הרופא- מותר וניתן למרוח קרם דקטרין באותו יום בכל המקומות האלו יחד וכל יום בנפרד במקום אחר? תחילה ומשך השפעת הקרם מזמן המריחה? הקרם דקטרין , ממשיך לעשות את פעילותו עבודתו גם אחרי שאני מתקלח ושוטף? בכלל, שעות העבודה והשפעה של הקרם הזה מזמן המריחה. תודה רבה מראש על תשובותיך לשאלותיי דוקטור.
שלום, את הקרם 'דקטרין' אפשר למרוח על כל העור הנגוע בפטרת פעמיים ביום (כל כ- 12 שעות). אחרי מקלחת ושטיפה של האזור, הקרם מפסיק את פעילותו האנטי-פטרייתית. הרבה בריאות אפי