מחלת חום ופריחה לילדה בת שנה+
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני זמן מה שאלתי אותך בנוגע למחלתה של בתי בת השנה. בפעם הראשונה היא אובחנה ב - cmv, חודשיים לאחר מכן שוב הופיעו סימפטומים של חום גבוה ופריחה וכעת, שבוע אחרי שהכל נרגע, שוב הילדה עם חום גבוה, פריחה על הגב והבטן, הקאות (שזה משהו שאף פעם לא היה לה) ובקושי מוכנה לאכול. EBV שלילי. אני אובדת עצות. העובדה שזה משהו וירלי ויעבור לבד לא פותרת את הבעיה שבתי כבר שלושה חודשים, בהפסקות, חולה ובקושי אוכלת ונראית ממש לא טוב. רעיונות? כיוונים? האם זה הזמן לעבור מרופא ילדים בקופה לרופא מומחה?
שלום עידית, ...זה הזמן שהיא תיבדק (שוב) ע"י רופא/ה ילדים איכותי/ת (ואין זה משנה אם הוא/היא עובד/ת בקופת חולים או רופא/ה מומחה/ית פרטי/ת). הרבה בריאות אפי