זה ממש ממש דחוף אם אפשר בבקשה לענות לי מהר...
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 12 ואני רוצה לדעת אם אני יכולה לחלות בהרפס??? אני גם מעונינת לדעת מזו בידיוק המחלה הזאת מה היא עושה איזה תסמינים יש לה ועוד אני היה שמחה אם תענו לי באימאיל... [email protected]
שלום אביב, כל אחד יכול לחלות באחד הנגיפים השייכים לקבוצת ההרפס- אפשר להידבק בו דרך דרכי הנשימה (למשל בילדות, בדרך כלל בהרפס סימפלקס מסוג 1 או בהרפס זוסטר שהוא נגיף שגורם למחלה נפוצה הנקראת אבעבועות רוח), ובגיל מאוחר יותר גם בסוגי הרפס אחרים (למשל הרפס סימפלקס מסוג 2 הנרכש במקרים רבים במהלך יחסי מין שאינם מוגנים בקונדום). אם את רוצה לקרוא יותר על מחלות אלו אני מציע לך לבצע חיפוש באינטרנט, למשל באתר http://www.starmed.co.il/Leumit/Herpes. הרבה בריאות אפי
תודה רבה אבל אינך עניתה לי אל השאלה: מזה הרפס(מה זה גורם) ואיזה תסמינים יש להרפס???... אם אתה יכול לעזור לי שוב בבקשה.. (כי האתר שנתתה לי אינו עובד)