your help please.....
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, לבן זוגי גילו לפני 15 שנה, במהלך שירות הצבאי, את הנגיף ברצוני לדעת: 1. אילו בדיקות הוא צריך לעבור? 2. כל כמה זמן הוא צריך לעבור את הבדיקות? 3. ממה נדבקים? 4. מהם הסיכויים שלי להדיבקות אם אני מחוסנת? 5. האם ילדנו יהיו בהכרח נגועים בנגיף או שאולי זה תלוי אם הנגיף ב- DNA? 6. אילו עוד פרטים על לברר ולדעת? כפי שאתה בוודאי שם לב אני די בהיסטריה מכל הנושא ובאופן כללי מלבד שאלות אלו אני מעוניינת לדעת אם ניתן לנהל חיים נורמליים? תודה רבה
ותודה
שלום DANA, אם מדובר בהפטיטיס B אז יש סיכוי סביר שבן זוגך החלים באופן עצמוני מהמחלה. לאור זאת הייתי ממליץ לו לבצע בדיקת HBsAg- ואם תתקבל תוצאה שלילית היא תתמוך בהנחה זו ותהפוך את שאר שאלותייך ללא רלוונטיות. לעומת זאת אם התוצאה תהיה חיובית- אשמח לענות על שאלותייך בהמשך. הרבה בריאות אפי