שאלה חשובה ביותר!!!.......
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לגבי הכתבה על החיסון המשלים לטיפול הקוקטייל במחלת האיידס... השאלה שלי היא למה שלא יתנו את החיסון לאנשים בריאים לחלוטין כדי שאם ובעתיד ידבקו בנגיף הHIV המערכת החיסונית שלהם תיהיה עמידה יותר ויעלות הקוקטייל תעלה אפילו אם היא רק בתחילתה........
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אייל, מדובר בחיסון נ ס י ו נ י בלבד, ואני לא בטוח שאני הייתי מסכים לקבל אותו - ולהסתכן בתופעות לוואי בלתי ידועות (ואולי אף מסוכנות)- רק כדי ל"הנות" מיעילותו שגם היא עדיין לא הוכחה. הרבה בריאות אפי