צהבת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בגיל 30 בעבר כשהייתי ילד קטן היה לי צהבת האם זה יכול לחזור שוב ומה הסימנים שישנם. כרגע השתן שלי צהוב חזק , האם זה נובע מחוסר שתייה אני נמצא בסביבה עם מיזוג במצב של חום קבוע בתקופת החורף , איבוד נוזלים וכו'. יש לציין שאני שותה והולך לשירותים השתן לבן ואחר כך חוזר להיות צהוב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יניב, ישנן סוגים רבים של "צהבות", שרק חלקן הוא ממקור זיהומי, כך שקשה לי להשיב באופן ספציפי על שאלתך בנידון. אם יש לך חשש שנדבקת לאחרונה בצהבת זיהומית אני מציע לך להיבדק בהקדם ע"י רופא/ה. הרבה בריאות אפי