שאלה.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין , שלום רב. אודה לך מאוד אם תוכל לסייע לי בשאלותי : 1. האם תסמונת ריטר ( Reiter's Syndrome ) עלולה לקרות גם לאחר זיהום בגונוריאה ( או אך ורק לאחר כלמידיה ) ? 2. האם כאבי פרקים , כאבי שרירים - ללא נזק לעינים או פצעים בעור - יכול להחשב כתסמונת הנ"ל ? 3 . האם reactive arthritis ותסמונת ריטר הם שמות נרדפים לאותו הדבר ? 4. האם תוכל להמליץ לי על רופא בעל נסיון בזהוי ובטיפול בתסמונת ריטר . אשמח לקבל ממך כל עיצה בנושא ! אלפי תודות מראש , יעל .
שלום יעל, 1. לא אחרי גונוריאה, אך כן גם בקשר לזיהומי מעיים חידקיים שונים. 2. כן, אם יש גם עדות לזיהום בקלמידיה. 3. כן, אם יש גם עדות לזיהום באחד החיידקים הקשורים לתסמונת זו. 4. כל מומחה/ית למחלות זיהומיות, ריאומטולוג/ית, גניקולוג/ית או פנימאי/ת אמור/ה לדעת איך לטפל בבעיה. הרבה בריאות אפי