סטרפטקוקוס B
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת מה המשמעות של תוצאת בדיקת משטח ואגינלית STREPTOCOCCUS GROUP B
שלום אילה, אם את לא בהריון קרוב לוודאי שלממצא זה אין משמעות קלינית. אם את הרה- המשמעות היא שיש סכנה שהעובר/ילוד יידבק בחיידק (הקרוי גם GBS)במהלך הלידה (וכתוצאה מכך עלול לפתח זיהום קשה)- ובמקרה כזה מומלץ שתקבלי אנטיביוטיקה מתאימה (כגון אמפיצילין) לפני תחילת הלידה. הרבה בריאות אפי
אני אמורה להתחיל טיפולים הרומונלים בזריקות + השבחה , אם אני לא בהריון. השאלה האם אני צריכה קודם לטפל בזה, לפני תחילת הטיפול או במקביל תודה
שלום אילה, אם אין לך כל תלונות (כגון הפרשה מהנרתיק או הפרעות במתן שתן) הרי שבשלב זה אין צורך בברור נוסף או בטיפול אנטיביוטי. הרבה בריאות אפי