הפטיטיס C - האם קיים חיסון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחרונה אשתי גילתה שהיא נשאית/חולה בהפטיטיס C, אני אדם דתי ויש לי בעיה הילכתית להשתמש בקונדום גברי. רבנים ששאלתי בנושא אמרו לי להתייעץ עם רופאים האם יש לי אפשרות לקבל חיסון נגד המחלה כך שנוכל לקיים יחסי מין ללא קונדום? אם לא , האם קונדום נשי החתוך בקצהו יכול להבטיח שלא אדבק במחלה. תודה.
שלום מיקי, לצערי לא קיים עדיין חיסון יעיל כנגד נגיף ההפטיטיס C, והדבקה בנגיף במהלך יחסי מין (גם עם קונדום נשי) היא אפשרית. הבשורות הטובות, לעומת זאת, הן שיש קיום טיפול לא רע (אם כי ממושך) כנגד זנים רבים של הנגיף, ואני ממליץ לכם לפנות בשאלה זו למרפאת כבד בבית חולים הסמוך למקום מגוריכם. הרבה בריאות אפי
גם בשימוש בקונדום גברי החתוך בקצהו , קיימת אפשרות להידבקות ?