הרפס סימפלקס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאימי היקרה יצא פצעון בתוך האף, היא גירדה וגירדה עד שהפצעון החל להתפשט לה על כל האף הלחיים ומתחת לעיניים ...מסתבר שזהו הרפס. הרופא לא ממש הסביר לה הכל,לפי דעתי. היא אמנם קיבלה טיפול תרופתי אך הייתי רוצה לשמוע עוד.למשל אילו בדיקות דם עלהי לעבור על מנת שלא יחזור שוב או אולי יש בעייה בריאותית נוספת שההרפס הוא הסימפטום. אנא!!! ענו לי בהקדם אני דיי מודאגת.תודה מראש.פנינה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום PNINA, המונח "מסתבר שזה הרפס" לא כל כך ברור לי: האם מדובר בדעה של מישהו או באבחנה מבוססת? אילו בדיקות היא כבר עברה? איזה טיפול בדיוק היא מקבלת? הרבה בריאות אפי