הרפס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רצתי לדעת איזה סוג של הרפס יש לי . בדרך כלל כאשר אני חולה מופיע לי הרפס על השפה העליונה בצורה של נפיחות ואחר כך עובר לצורה של שלפוחיות . סיפרו לי שכאשר הייתה קטנה חליתי במחלת אבעבועות רוח ,האם זה קשור ? ועוד שאלה אחרונה עם אני ימרח על ההרפס אודם כדי שיראו אותו פחות, זה לא יזיק? תודה רבה מרואש .
שלום 14, סביר שהרפס השפתיים שלך הוא הרפס סימפלקס (HSV) שאיננו אותו הרפס זוסטר שמקורו באבעבועות הרוח שלך (הקרוי VZV). לגבי השימוש באודם, היות ואינני מכיר את כ ל החומרים שהוא מכיל, אינני יכול לענות על שאלה זו. הרבה בריאות אפי
טוב תודה