זיהום בדם ובריאות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבי כבן 87 שוכב באיכלוב מונשם ומורדם בשל חשש לחיידק בדם שפרץ מהריאות . בתחילה קיבל אנטי ביוטיקה בשם אם אני לא טועה מקצף ועשה רושם כי לאט לאט מתגברים על החום . לפני כיומיים עלה שוב החום והוא התחיל לקבל טימנטין . האם יש דרך פעולה אחרת לגשת לבעיה , האם ידועה אנטיביוטיקה יעילה יותר ( גם לא בסל הבריאות ) , האם אפשר להשתמש בשירותי הומופטיה ועוד ? אודה על התשובה . טל 054/543392
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מבקש עזרה דחוף, הפרטים שצרפת אינם מספקים כדי שאוכל לתת לך תשובה איכותית. אני ממליץ לך לפנות ליועץ/ת למחלות זיהומיות שמעורב/ת בטיפול באביך ב'איכילוב'. הרבה בריאות אפי